Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Nasip Islamiske Plakater

CVR: 36332689

Buchwaldsgade 50, 5000 Odense C.

+45 52 52 90 40

 

Vilkår & betingelser

Når du gennemføre et køb på nasip.dk, acceptere du disse handelsbetingelser.

 

Betaling

Nasip.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Nasip.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. 

Foretages der betaling med kreditkort på webshoppen, sker betalingen på en sikker forbindelse, der garanterer, at dine betalingsoplysninger ikke er tilgængelige for uvedkommende. Når betalingen foretages online, sker det gennem en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet og en sikker betalingsgateway. Betalingsgatewayen fungerer som dankortterminalen, der administreres hos paypal, som overholder den internationale PCI DSS certificering – En certificering, der definerer en række krav til opbevaring, overførsel og håndtering af kreditkortdata.

Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Fejl på hjemmesiden

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

 

Fragt

Nasip.dk produkter leveres med GLS og PostNord inden for 2-5 hverdage fra afsendelsesdato, medmindre andet er beskrevet. Prisen starter ved kr. 49,00 inkl. moms. Ved køb til levering i pakkeshop er der fri fragt ved køb over 499 kr.

Ved evt. forsvundne eller bortkomne pakker, står Nasip.dk ikke til ansvar – Men vi hjælper gerne, med at spore pakken og evt. finde en god løsning.

 

Varer der ikke bliver afhentet af kunden på bestemt leveringssted

Hvis en pakke skal afhentes på et bestemt leveringssted, skal kunden gøre dette indenfor den angivne frist. Kunden modtager en meddelelse om levering, der angiver hvornår og hvor pakken kan afhentes eller modtages. Meddelelsen kan ske via e-mail eller sms. Hvis pakken ikke hentes, og bliver den sendt retur til os, kan vi opkræve de reelle udgifter til returnering, som vi bliver pålagt af fragtfirmaet. Hvis du ønsker at få tilsendt varen på ny, skal du selv betale for ny fragt ved genlevering.

 

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Meddelelsen sendes til mail info@nasip.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Special / personlige designs, kan ikke returneres. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb helt eller delvist.

 

Returnering

Hvis du har givet os besked om, at du fortryder dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg (fx indramning af billede med passepartout på specialmål, tilskæring af plakat, vakuumpresning af plakat el.lign.), kan ikke returneres.

Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du din betaling for varen tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører betaling for returnerede varer med samme betalingsmiddel og til samme konto, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Nasip.dk

Buchwaldsgade 50

5000 Odense C

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere varen personligt på ovenstående adresse. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Nasip.dk

Buchwaldsgade 50

5000 Odense C

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Forinden skal du pr. mail til info@nasip.dk sende fotos af skaden/manglen på varen, samt skader på pakken og et foto af hele pakken hvor fragtlabel er synligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver udelukkende de personoplysninger, som er nødvendige at videregive for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres og gemmes på høj sikrede servere og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og de må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du er altid velkommen til at skrive til os på info@nasip.dk.

Din IP-adresse registreres af sikkerhedsmæssige årsager når du foretager et køb. IP-adressen og evt. personlige oplysninger oplyses til politiet, hvis der er tale om falske betalinger, svindel og bedrageri med kreditkort.

 

Rabatkoder

Rabatkoder er kun gyldig en gang pr. person. Der må kun bruges 1 rabatkode pr ordre. Medmindre andet er angivet eller efter aftale med nasip.dk.

 

Sikkerhed

Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Alle oplysninger gemmes på høj sikrede servere.

 

Cookies

I en webshop og enhver anden side, er der mange funktionaliteter, der ikke virker uden brug af cookies. Du kan derfor ikke benytte vores webshop uden at acceptere brugen af cookies.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nasip.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr  

 

Et andet EU-land, fx Sverige:

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online

klageportal her: http://ec.europa.eu/odr

 

Et ikke-EU-land, fx Norge:

Har du bopæl i fx Norge, kan du klage til Forbruger Europa her: https://www.forbrugereuropa.dk/

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 4. januar 2023.